Torsdagspizza med dopp.
Torsdagspizza med dopp.
Dom här grabbarna ska på läger i Kungsäterskog i tre dagar, med myggmedel och i radioskugga.
Dom värmer upp med en natt i friggeboden och ett parti kubb på morgonkvisten.
Ögondroppar tas under stor protest, det GÅR lika bra med solglasögon mamma, dom FUNKAR.
Yeah right min pollenkille.
Hur man kan tycka att en droppe i franskanten är värre än kliande svullenspringor till ögon övergår mitt förstånd.
Kvällsmat på Lollos med Sassa och Susanne och vädret är barbensvarmt långt in på kvällarna plötsligt.
Sommarlov™.
Schersminen har slagit ut och gummibåtsmotorn får översyn.
Semestern rullar allt närmre!
Blev ju omvänd femetta idag mot Nederländerna va.
Aja.
Midsommardags-poolparty fick vi ändå!
I land till jordgubbskön i hamnen, och vidare hem till trädgården, där odlarn upptäckte årets första hemmajordgubbe.
En liten klipphoppsrunda och sen hem till öppningen av jordgubbsförsäljningen i hamnen.
Ett litet nattstopp på Sunnerö är bättre än inget Sunnerö alls.
Trodde jag att vi skulle gå Hallandsleden idag jag och Josefine, men så fick jag SPA i femtioårspresent istället!
Äntligen från Österrike kommen Susanne, och med Bertils seglarskola utanför relingen.
Ett minitjog på en Sätilastrand en tisdagskväll i juni.
Skot och bord och vindöga.
Seglarskolan i hamnen är igång!
FEM ETT till Sverige mot Tunisien.
Det var det värt att gå upp mitt i natten för!
Den här skogshuggaren har fått låna Pärs vedklyv, men “orkar inte gå upp och hämta den”.
Hundra lag, hjärnskrynklande frågor, kluriga stationer, en regnbåge och en tromb.
Själva grundfinken i laget Finkarna meddelade redan igår att han låg hemma i sjuksängen, och imorse kastade fru Fink in handduken även hon, samtidigt som Pär åkte till Dalhalla för att titta på Def Leppard istället.
Så vi plockade in herr och fru Galler, och det gick så bra att sjuklingarna nu är rädda att behöva kvala in nästa år.
Åttonde plats.
Hurra!